Extended Reality magába foglalja a VR / AR / MR fejlesztés technológiáit

Extended Reality magába foglalja mindhárom
virtuális technológiát

Extended Reality magába foglalja mindhárom virtuális technológiát

A negyedik technológia, amely ha úgy tetszik, a legfiatalabb, az az Extended Reality, avagy az XR. Ez tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, amely magában foglalja, mind a VR / AR / MR fejlesztés technológiáit, és nem csak elméletben, hanem a gyakorlatban is. Elképzelni talán nehéz, hogy a gyakorlatban ez hogyan jelenik meg, de itt is van olyan alkalmazási példa, ami érthetővé, sőt, talán a legizgalmasabb technológiává teszi az XR-t. Alapvetően 2018-ban jelent meg a nagyobb közönség előtt az Extended Reality, és 2020-ra vált érdekessé számunkra.

27 milliárd dollárt ért még két évvel ezelőtt a piaca, azonban 2025-re majdnem 70%-os növekedési rátát jósolnak neki, és elérheti a majdnem 400 milliárd dolláros értéket. Ez is jelzi, hogy a technológia hatalmas bummal köszöntött be a 2010-es évek végén.

A negyedik technológia, amely ha úgy tetszik, a legfiatalabb, az az Extended Reality, avagy az XR. Ez tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, amely magában foglalja, mind a VR / AR / MR fejlesztés technológiáit, és nem csak elméletben, hanem a gyakorlatban is. Elképzelni talán nehéz, hogy a gyakorlatban ez hogyan jelenik meg, de itt is van olyan alkalmazási példa, ami érthetővé, sőt, talán a legizgalmasabb technológiává teszi az XR-t. Alapvetően 2018-ban jelent meg a nagyobb közönség előtt az Extended Reality, és 2020-ra vált érdekessé számunkra.

27 milliárd dollárt ért még két évvel ezelőtt a piaca, azonban 2025-re majdnem 70%-os növekedési rátát jósolnak neki, és elérheti a majdnem 400 milliárd dolláros értéket. Ez is jelzi, hogy a technológia hatalmas bummal köszöntött be a 2010-es évek végén.

Az XR érdekessége azonban használatában mutatkozik meg a leginkább. A VR és az AR is leginkább a gaming és a szórakoztatás világában debütált, és a különböző szektorok közül még mindig itt a legnépszerűbbek. Ezzel szemben az Extended Reality legnagyobb potenciálja a business, tehát az üzleti és vállalati felhasználás. A Walmart dolgozóit már nem csak a Black Friday-ra készíti fel virtuális szimulációkkal, hanem esetleges fegyveres támadásra is. Az utóbbi években megszaporodtak a fegyveres visszaélések az Egyesült Államok területén,

így teljesen érthető, hogy az egyik legelterjedtebb üzletlánc dolgozói biztonságának érdekében fejlett technológiákat használ. Ugyanakkor A Dallas Museum-ban egy holokauszt túlélőt "keltettek életre" az XR technológiával: ötvözték a hologram, a virtuális valóság és az AR fejlesztés lehetőségeit.

Az XR érdekessége azonban használatában mutatkozik meg a leginkább. A VR és az AR is leginkább a gaming és a szórakoztatás világában debütált, és a különböző szektorok közül még mindig itt a legnépszerűbbek. Ezzel szemben az Extended Reality legnagyobb potenciálja a business, tehát az üzleti és vállalati felhasználás. A Walmart dolgozóit már nem csak a Black Friday-ra készíti fel virtuális szimulációkkal, hanem esetleges fegyveres támadásra is. Az utóbbi években megszaporodtak a fegyveres visszaélések az Egyesült Államok területén,

így teljesen érthető, hogy az egyik legelterjedtebb üzletlánc dolgozói biztonságának érdekében fejlett technológiákat használ. Ugyanakkor A Dallas Museum-ban egy holokauszt túlélőt "keltettek életre" az XR technológiával: ötvözték a hologram, a virtuális valóság és az AR fejlesztés lehetőségeit.

Immerzív technológiák bemutatása

CSEMPE1CSEMPE1_back
CSEMPE2CSEMPE2_back
CSEMPE3CSEMPE3_back
CSEMPE4CSEMPE4_back

Immerzív technológiák bemutatása

CSEMPE1CSEMPE1_back

CSEMPE2CSEMPE2_back

CSEMPE3CSEMPE3_back

CSEMPE4CSEMPE4_back

Lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen kapcsolatba velünk!